Strawberries Berry

Leave a Comment

  

Strawberries:


Bu tüm dünyada yemiş en popüler meyvedir.
 Onlar reçel gibi mutfak yemekleri, dondurma, coulis, tarts, kekler, süt sallar, vb bir dizi hazırlamak için yapılan Çilek yüksek C vitamini, manganez ve folik asit düzeyleri içermektedir.Kırmızı, sulu, lezzetli çilek biri sağlıklı meyve diyet dahil etmek. Çilek flavorfully kanser, kalp hastalığı, iltihabi hastalıklar ve doğum defektleri riskini azaltmaya yardımcı yanı sıra mouthwateringly kilonuzu yönetmek. Antioksidanların ve diğer gerekli besinlerin chockfull olanyüksek diyetler ilişkili çalışmaların Düzinelerce son 20 yılda Meyve ve kanser riskinin azalması ile sebze. Son zamanlarda, araştırmacılar kanser mücadele yeteneği için bireysel gıdalar test edilmiştir. Çalışmalar dondurularak kurutulmuş çilek inceleyerek ve çilek ekstreleri çilek meme, serviks ve özofagus kanserleri mücadele olduğunu göstermektedir. Bileşikler - Antioksidanlar ve diğer bitkisel besinler gibi - çilek (ve diğer meyve ve sebze) bulunan sağlık koruyucu etkileri ile yatırılır. Çilek bir bu antioksidanların zengin bir kaynak (özellikle C vitamini), flavonoidler, ve ellajik asittir. California Çilek Komisyonu'na göre, çilek (yaklaşık 8 çilek) bir porsiyon daha fazla C vitamini için önerilen günlük alım 160 yüzde sağlar C vitamini, mide, serviks, meme ve non-hormona bağlı kanserlerin düşük oranları ile ilişkilendirilmiştir. Bu tür antosiyaninler, kuersetin ve kaempferol gibi flavonoidler, kolon kanseri hücreleri bastırılmasında yararlı kanıtlanmıştır antioksidan özellikler gösteren, prostat inhibe ve meme kanseri kanser hücreleri, ve akciğer, dil, ağız, meme ve kolon kimyasal kaynaklı kanserlerin inhibe. çilek antioksidan gücü ölçülmüş ve ORAC yöntemi kullanılarak ABD Tarım Bakanlığı (USDA) araştırmacılar tarafından Maçta . Çilek yüksek antioksidan değerleri, ya da en yüksek ORAC değerleri ile meyve grubunda puan. Çilek certifiably bir süper gıda vardır! Buna ek olarak, çilek folat, birkaç kanser riskinin azalması gibi spina bifida gibi doğum kusurları, bir azalma riski ile ilişkili olan bir B vitamini içerir. Harvard Kadın Sağlığı Çalışması verilerin yeni bir analiz başka potansiyel bağlantı sunuyor çilek ve kalp sağlığı arasındaki. Araştırmacılar, yüksek çilek tüketimi ile kadınlar da sağlıklı bir yaşam tarzı neden daha olası olduğunu bulundu.çilek kalp-sağlık yararları anahtar besinlerin yüksek seviyelerde atfedilir. C vitamini kardiyovasküler hastalık daha düşük ölüm oranları, kardiyovasküler hastalık alt yaygınlığı ve angina riskinin azalması ile ilişkilendirilmiştir önemli bir antioksidandır. Ayrıca, C vitamini takviyesi, C-reaktif protein (yaralanma veya enflamasyon varlığını gösteren gövde içindeki bir maddenin) serum seviyelerini düşürmek için gösterilmiştir. Folat kalp sağlığı destekleyen başka bir besin maddesi olan - düşük folat konsantrasyonları ilişkilendirilmiştir koroner arter hastalığı riskinde artış ve ölümcül koroner olayları artmış. folat ek olarak, çilek lif ve potasyum yüksek, örneğin düşük kolesterol ve kan basıncı gibi kalp sağlığı yararları ile ilgili hem sırasıyla. Belki yürek hakkında gerçekten uydurma bir şey var Sevgililer Günü ve diğer romantik karşılaşmalar için tercih meyve olmak sağlıklı çilek! güncel araştırma yönü sadece sekiz çilek, bir gün yemek, kalp sağlığı, düşük kan basıncı artırmak inflamasyonu azaltmak, kanser riskini azaltmak ve hatta bilişsel fonksiyon geliştirmek düşündürmektedir. Sağlıklı bir yaşam tarzının bir parçası olarak çilek yemek için hiçbir sebep yoktur. Çilek (yaz aylarında iyi olsa da), olgun sen. Bu tatlı, sulu meyve sağlık avantajlarından yararlanmak için kullanılabilir neredeyse yıl yuvarlak Araştırmacılar son zamanlarda yaygın olarak yenen gıdalar arasında en iyi 50 antioksidan kaynakları sıralanır var ve buldum çilek olmak oldukça olağanüstü. Toplam antioksidan kapasitesi gıda düzgün bir miktarda karşı (100 gram veya yaklaşık 3.5 gram) ölçüldüğünde, çilek ABD gıdalar arasında 27 en iyi sırada. Buna ek olarak, sadece meyve olarak kabul edildiğinde, çilek (böğürtlen, kızılcık, ahududu ve arkasında) tüm meyveler arasında 4. çıktı. Birçok gıdalar (örneğin, baharat ve çeşniler) nadiren 3.5 ons kadar büyük miktarlarda tüketilen beri Ancak, araştırmacılar aynı zamanda tüm gıdalar ve toplam antioksidan kapasite için ortak porsiyon boyutları baktı. Ortak porsiyon boyutları dayalı bu değerlendirmede, çilek baharat, baharat, meyve, sebze ve dahil olmak üzere tüm ABD gıdalar arasında 3 çıktı! (Porsiyon dayalı bu analizde, sadece böğürtlen ve ceviz toplam antioksidan kapasitesi yüksek puan.) Kelimesini duyduğunuzda "çilek," biz çok sıradan meyve düşünmek olabilir. Ama çilek antioksidan kapasitesi ortak bir şey ama! Son zamanlarda yapılan araştırmalar çilek şaşırtıcı, kolay bozulabilen hassas ve narin meyve olduğu gösterilmiştir. Gıda bilim adamları son zamanlarda depolama süresi, depolama sıcaklığı, depolama nem yakından bakmak aldı ve çilek olgunluk derecesi ve çilek depolama farklı türleri arasında anlamlı farklılıklar bulunmuştur. Ortalama olarak, çalışmalar C vitamini ve polifenol antioksidan büyük kaybı olmadan çilek depolama için maksimum süre olarak 2 gün gösteriyor. Bu çilek yemeye tehlikeli ya da 2 gün sonra çok değerli hale gelmesi değil. Daha saklama süresi önemli ölçüde daha besin kaybı ile birlikte getiriyor sadece. Nem açısından,% 90-95 uygun olduğu gösterilmiştir. Çoğu buzdolapları çok daha düşük nem (% 80-90 arasında) ortalamasını alır. Buzdolabı içindeki hava sirkülasyonu nem düşürebilirsiniz Çünkü, (varsa) Buzdolabınızın soğuk depolama kutuları bunları koyarak çilek fazla depolama nemi vermek isteyebilirsiniz. Bu soğuk depolama kutuları hava sirkülasyonunu azaltarak artırmak nem yardımcı olacaktır. Senin buzdolabı depolama kutuları yoksa, sizin çilek buzdolabı depolanması için bir kapalı kutu kullanabilirsiniz. 2 günlük süre içinde çilek depolama için optimum sıcaklık nispeten soğuk 36F (2C) olduğu tespit edilmiştir.Tüm kamu sağlık kuruluşları gıda depolama için maksimum güvenli seviye olarak 40F (4.4C) buzdolabı sıcaklıkları tavsiye ederiz. Eğer meyve ve büyükçe miktarda depolamak Ancak, çilek-in buzdolabı sebze dahil, sen 36-38F (2-3C) aralığında düşük-daha-maksimum sıcaklık ayarına Buzdolabınızın ayarını düşünebilirsiniz. Olgunluk bakımından, son zamanlarda yapılan çalışmalar underripeness ve overripeness hem özellikle antioksidan polifenoller çilek fitobesin içeriği üzerinde beklenmedik bir şekilde geniş bir etkiye sahip olduğunu bulduk. Neyse ki, en iyi çilek olgunluk renk ile karar olabilir. Onların inanılmaz pembemsi-kırmızı renk parlaklığını en canlı ve zengin olduğunda sizin çilek tüketmek isteyeceksiniz. Geliştirilmiş kan şekeri regülasyonu çilek ve sağlık üzerine araştırma ilgi uzun süredir alanı olmuştur. Ancak, bilim adamları son zamanlarda çilek alımı, sofra şekeri ve kan şekeri düzeyleri arasında bir ilişki büyüleyici keşfettim. Tahmin edebileceğiniz gibi, (5-6 çay kaşığı bir porsiyon büyüklüğünde) sofra şekeri aşırı alımı istenmeyen kan şekeri başak neden olabilir. Ama bu kan şekeri başak çilek eşzamanlı tüketimi azaltılabilir bekliyoruz olmayabilir! Ancak bu araştırmacılar keşfettim tam olarak ne. Taze çilek (yaklaşık 150 gram) yaklaşık bir fincan eşdeğeri, basit şeker alımı kan şekeri yükselmeleri azaltılabilir. Bu sağlık bilimleri araştırmacıları daha çilek polifenoller kan şekeri yanıtı düzenleyen yardımcı önemli bir rol oynadığını iddia var.Bu bulgu, hem de taze çilek zevk ve düzenli olarak onları yakalayın. Istediğiniz tip 2 diyabetli kişiler için sağlıklı kan şekeri seviyelerini korumak isteyen sağlıklı kişiler için harika bir haber onların inanılmaz kombinasyonu göz önüne alındığında bitkisel besinler dahil antosiyaninler, ellagitannins, flavonoller, terpenoidler ve fenolik asitler-çilek anti-inflamatuar özellikleri artan araştırma ilgi bulmak için şaşırtıcı değil. Ama yaklaşık bir fincan günlük miktarlarda haftada birkaç gün tüketilen bu olağanüstü meyve C-reaktif protein (CRP) gibi enflamatuar belirteç seviyelerini düşürücü görmek için hala heyecan verici.Son araştırmalar, kronik, istenmeyen iltihap için çeşitli kan belirteçleri çilek düzenli alımı geliştirilebilir olduğunu göstermiştir. Çilek haftada en az 3 kez tüketilmesi kadar İlginçtir, bir büyük ölçekli çalışmada, çilek tüketiminin anti-inflamatuar faydaları yoktu. Bu araştırma, biz genel meyve alımının çilek INCLUSION haftada en az 3-4 kez tavsiye nedenlerinden biridir.

goji berry


Next PostSonraki Kayıt Previous PostÖnceki Kayıt Ana Sayfa

0 yorum:

Yorum Gönder

goji berry fidan fiyatları. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Home Ads

Instagram

Press

Latest in Sports

İLETİŞİM

MANİSA / SARUHANLI ALİBEYLİ KASABASI
GSM : 539 917 06 10
M@İL : gojiberryizmir@gmail.com

goji berry fidan,goji berry fidan satışı,yaprak ,dal satışı çok yakında hizmetinizdeyiz.

Flickr Imags